سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان مفید 98 و لیست مدارس راهنمایی شاهد

ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان مفید 98

آن دسته از داوطلبانی که مایل به ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان مفید 98 هستند، می توانند در زمان مقرر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. دبیرستان مفید یکی از انواع مدارس می باشد که متقاضیان می توانند در صورت واجد شرایط بودن ، برای ثبت نام دوره اول و دوم دبیرستان مفید اقدام نمایند. این مقاله از سایت سبز مشاور قصد داریم تا در رابطه با ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان مفید 98 و همچنین نمونه سوالات آزمون ورودی دبیرستان مفید ، زمان برگزاری آزمون دبیرستان مفید اطلاعاتی را خدمت شما داوطلبان گرامی ارائه نماییم.

ثبت نام دبیرستان مفید چه زمانی آغاز می شود؟

برای ثبت نام به چه سامانه ای باید مراجعه نماییم؟

سوالات آزمون دبیرستان مفید چگونه خواهد بود؟

جهت اطلاع دقیق از ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان مفید 98 و ثبت نام دوره اول و دوم دبیرستان مفید با مشاورین و متخصصین سبز مشاور تماس حاصل نمایید.

ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان مفید

با توجه به اینکه دبیرستان های مفید در مناطق مختلفی از تهران می باشد، لذا داوطلبان با توجه به ثبت نام هر یک از این مناطق می توانند نسبت به ثبت نام و آزمون ورودی اقدام نمایند. آن دسته از داوطلبانی که مایل به ثبت نام در دبیرستان مفید ونک (منطقه 3) می باشند، لازم است برای پیش ثبت نام به پرتال دبیرستان ونک منطقه 3 اقدام نمایند.

ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان مفید برای دبیرستان مفید قیطریه با توجه تکمیل ظرفیت نخواهیم داشت. ثبت نام برای برخی از داوطلبان با توجه به نوع دبیرستان آنان به صورت حضوری و غیر حضوری خواهد بود. لذا کلیه داوطلبان با توجه به شرایط هر یک از مدارس لازم است نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. پذیرش برای هر دو پایه متوسطه اول و متوسطه دوم با توجه به شرایط خاص آن امکان پذیر خواهد بود.

ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان مفید برای آن دسته از داوطلبانی که در سامانه ثبت نام اقدام به ثبت نام می نمایند، به صورت چند مرحله ای خواهد بود. لذا داوطلبان قبل از ثبت نام لازم است اطلاعات لازم و کافی را در رابطه با این مدارس کسب نمایند. با توجه به اینکه ثبت نام برای کلیه دانش آموزان نسبت به شرایط خاص آن صورت می پذیرد، لذا داوطلبان عزیز لازم است نهایت دقت را در وارد نمودن اطلاعات خود داشته باشند.

ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان مفید برای مدارس منطقه ونک 3 به صورت الکترونیک و برای سایر مناطق با توجه به شرایط آنان تعیین می گردد.

نمونه سوالات آزمون ورودی دبیرستان مفید

نمونه سوالات آزمون ورودی دبیرستان مفید

نمونه سوالات آزمون ورودی دبیرستان مفید

برای قبولی و ثبت نام مدارس فرهنگ ، داوطلبان عزیز لازم است ابتدا برای آزمون ورودی خود را آماده نمایند. آمادگی در این آزمون علاوه بر اطلاع دقیق از منابع امتحان ، نیازمند مطالعه دقیق منابع و همچنین تحلیل نمونه سوالات می باشد. نمونه سوالات آزمون دبیرستان فرهنگ با توجه به شرایط این مدرسه و متفاوت با نمونه سوالات نمونه دولتی 98-99 خواهد بود.

منابع آزمون دبیرستان فرهنگ همانند منابع نمونه سوالات دولتی نهم را می توان به دو دسته تقسیم تمود. یک دسته از این منابع ، مربوط به منابع دروس اصلی می باشد.دسته دیگر نیز ، مربوطه به مطالعه دقیق در رابطه با منابع کمک آموزیش می باشد. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که نمونه سوالات از همین منابع طرح می گردد بنابراین قبل از ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان مفید به تهیه منابع لازم اقدام نمایید.

برای مشاوره تحصیلی به سایت sabzmoshaver.com   مراجعه نمایید.

همانطور که در پیش ثبت نام دوره اول و دوم دبیرستان مفید اشاره شده است، سوالات آزمون ورودی به دو بخش سوالات تستی و سوالات تشریحی تقسیم می شود. بنابراین مطالعه دقیق نمونه سوالات آزمون ورودی دبیرستان مفید برای تحلیل هر یک از سوالات ، بسیار ضروری می باشد. بنابراین آن دسته از متقاضیانی که مایل به ورود به این مقاطع می باشند، لازم است برای آمون ورودی، خود را آماده نمایند.

ثبت نام دوره اول و دوم دبیرستان مفید

ثبت نام دوره اول و دوم دبیرستان مفید برای مدارسی که ثبت نام آنان به صورت الکترونیک می باشد با توجه به سامانه ثبت نام امکان پذیر خواهد بود. اطلاعاتی که برای ثبت نام از دانش آموزان عزیز درخواست می شود، شامل اطلاعات هویتی و همچنین اطلاعات دانش آموزی داوطلبان خواهد بود. لذا بارگزاری اطلاعات در سامانه مورد نظر صورت خواهد پذیرفت.

همانطور که در ثبت نام دوره اول و دوم دبیرستان مفید در سامانه درج شده است، به هنگام آزمون داوطلبان به همراه والدین لازم است در جلسه آزمون حضور یابند. زیرا با توجه به شرایط این مدارس لازم است معارفه ای با اولیای محترم دانش آموزان عزیز ضروری می باشد. قبل از ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان مفید توصیه می شود که ابتدا نسبت به شرایط تحصیل در این دبیرستان اطلاعات لازم را کسب نمایید. زیرا تحصیل در آن با سایر مدارس متفاوت می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان مفید و همچنین انجام ثبت نام ، مشاوره ، دریافت نمونه سوالات، اطلاع از منابع مطالعه آزمون ، با مشاورین و متخصصین سبز مشاور تماس حاصل نمایید. متخصصین سبز مشاور همه روزه ، حتی در ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود لذا کلیه متقاضیان عزیز می توانند با استفاده از برقراری ارتباط با متخصیین ، به اطلاعات لازم دست یابند.

ثبت نام دبیرستان مفید از چه زمانی آغاز می گردد؟

زمان ثبت نام دوره اول و دوم دبیرستان مفید برای دبیرستان هایی که با استفاده از سامانه مورد نظر صورت خواهد پذیرفت، در اردیبهشت ماه خواهد بود. زمان و روز ثبت نام با توجه به هر سال دچار تغییراتی می باشد که نمی توان زمان مشخصی را برای تمامی سوال ها تعیین نمود.

کارت ورود به جلسه آزمون چه زمانی منتشر می گردد؟

آن دسته از داوطلبانی که ثبت نام آنان در سامانه به ثبت رسیده است می توانند با استفاده از همین سامانه تنها چند روز پس از ثبت نام ، به مدت یک هفته ، بتوانند کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که ثبت نام زمانی تکمیل خواهد شد که کد رهگیری را دریافت نموده باشید.

شرایط پذیرش و ثبت نام حضوری دبیرستان مفید قیطریه چیست؟

نتایج آزمون دبیرستان مفید چه زمانی منتشر خواهد گردید؟

با چه مرورگری می توان برای ثبت نام اقدام نمود؟

من تمامی اطلاعات را وارد نموده ام اما کد رهگیری را دریافت ننموده ام، چگونه می توانم در رابطه با ثبت نام خود به اطمینان دست یابم؟

تاثیر معدل به چه میزانی بر قبولی در آزمون وردی دبیسران فرهنگ موثر است؟

منابع مطالعه آزمون ورودی برای قبولی در آزمون دبیرستان مفید چیست؟

مطالب مرتبط :

ثبت نام مدارس شاهد

نتایج نمونه دولتی نهم 98-99

مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی

ثبت نام مدارس نمونه دولتی

تغییر رمز عبور همگام تیزهوشان

ظرفیت مدارس تیزهوشان 99

ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان مفید

ثبت نام دوره اول و دوم دبیرستان مفید

لیست مدارس راهنمایی شاهد مشهد

پایه هفتم یا دوره اول متوسطه یکی از مقاطع تحصیلی در ثبت نام مدارس شاهد 98 می باشد و هر ساله بعد از پایان امتحانات ترم (امتحانات خرداد) از اوایل تیر ثبت نام از متقاضیان ورود به مدارس شاهد صورت می پذیرد که از نگرانی های معمول والدین به دلیل تغییر مقطع فرزندشان از ابتدایی به راهنمایی است اما در استان خراسان رضوی برای سال 98 مدارس شاهد دوره اول متوسطه خراسان رضوی شاهد کدامند؟ لیست مدارس راهنمایی شاهد مشهد بر اساس جنسیت و منطقه چیست؟ با توجه به محل سکونت کدام مدرسه شاهد را انتخاب کنم؟و سوالات فراوان دیگری که دانش آموزان ثبت نام مدارس شاهد 98 خراسان رضوری از مشاوران سبز مشاور پرسیده اند که در این مقاله سعی داریم سوالات مربوط به مدارس شاهد مشهد و نحوه ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا را توضیح دهیم.

لیست مدارس راهنمایی شاهد مشهد

لیست مدارس راهنمایی شاهد مشهد

ثبت نام در مدارس شاهد شامل چه مقاطعی است؟

ثبت نام مدارس شاهد 98 کاملا به صورت اینترنتی است و داوطلبان باید در موعد های مقرر و با توجه به مقطع تحصیلی خود به سایت سازمان سجا به نشان saja.medu.ir مراجعه نمایند که مقاطع تحصیلی مدارس شاهد شامل:

پایه اول ابتدایی(دوره ابتدایی)

پایه هفتم(دوره اول متوسطه)

پایه دهم(دوره دوم متوسطه)

کدام مدرسه شاهد را انتخاب کنیم؟

دو اولویت مهم در انتخاب مدارس شاهد شامل:

محل سکونت دانش آموز

امکانات آموزشی و رفاهی مدرسه شاهد

می باشند زیرا که نزدیکی محل سکونت داوطلب به مدرسه شاهد شانس قبولی دانش آموز را در نتایج قطعی مدارس شاهد 98 بالا خواهد برد و همچنین امکانات آموزشی خوب همانند امکانات سخت افزاری، کلاس های فوق برنامه، کادر آموزش قوی و… از دیگر فاکتور هایی است که دانش آموزان و والدین باید در چگونگی انتخاب مدارس شاهد به آن توجه نمود که در ادامه مقاله لیست مدارس راهنمایی شاهد مشهد آورده ایم.

انتخاب مدارس شاهد فرزندان خود را به مشاوران سبز مشاور بسپارید

لیست مدارس راهنمایی شاهد مشهد به تفکیک جنسیت و منطقه

در جدول زیر لیست مدارس شاهد دوره اول متوسطه مشهد 98 را به تفکیک جنسیت ارائه داده ایم که دانش آموزان بر اساس منظقه مسکونی و با توجه به لیست مدارس راهنمایی شاهد مشهد می توانند مدرسه نزدیک به سکونت خود را انتخاب نمایند: